Jepulis

  
Jaahas. Taas ei oo tullu kirjoitettua aikoihin. Voihan viemäri. Hirvee kiire ollu ja kauheasti tekemistä jne jne. Treenitkin menee ihan hongille kun tekee 11 tunnin työpäivää. Jostain syystä mulla on vähemmän energiaakin kun en treenaa. Mutta hei ainakin mulla on viime aikoina sujunut treenit hyvin. Nousee painavempia painoja aina vaan. Mutta samalla masentaa vähän että olen edelleen niin kaukana siitä missä haluan olla. Niin kaukana. Ehkä mun täytyy oikeasti jo hankkia valmentaja. Varsinkin weightlifting valmentaja. Se on kyllä tavoitteena ensi kuulle.

Ja muuten mulla on CrossFit L1 kurssi puolentoista viikon päästä joten keskityn siihen opiskelemiseen. Ensi viikon olen vapaalla. Jee! Pelkkää treenaamista ja opiskelemista siis. Mahtavaa.

Hyvää pikkulauantaita!

x

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s