Mikäs tässä nyt saa syömään

  
Huomenta! Kohta on jo viikonloppu. Eilen tuli syötyä hamppari ja olihan se hyvää. Niin ja sitten joku kookos vaahtokarkkia oreo jälkkärit mm… Ei oo valittamista! Käytiin kaverin kanssa treenejen jälkeen ahmimassa vähän haha. Intian reissun jälkeen tuli kyllä ahmittua paljon turhaa viime kuussa. Ehkä se oli reaktio siihen kun iski se ihmeen viirus ja oksensin monta kiloa pois. Kaikki paino tuli takaisin, nyt ollaan taas sellainen tukeva 68 haha. Mutta tämän viikon oon palannut parempaan ruokavalioon, paitsi eilisen illan safkat. Mut ei se mun mielestä paljoa tuhoa tee että aina joskus herkuttelee. Kun treenaa monta monta tuntia päivässä ei pysty vain syömään kuiturikkaita hiilareita ja protskua. Joskus on hyötyä tyhjillekin kaloreille.

Mä oon aloittanut myös romwod venyyttelemisen. Me kutsutaan sitä kidutus hetkeksi, sain kaverin tekemään ne mun kanssa. Tähän mennessä tuntuu ihan mahtavalta. Tai siis kun niissä täytyy pysyä monta minuuttia, se on siis kidutusta mutta jälkeenpäin tuntuu hyvältä.

Ja sellaista. Ei muuta kuin kahville ja sitten treenaamaan!

x

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s