Normiparhautta

 
 Ihan huippu viikonloppu! Hengailin mun rakkaitten ystävien kanssa, pyörittiin Camdenissä, sain uuden snatch PB:n (tuntui ihan tajuttoman mahtavalta!!) ja söin ihan sika hyvän hampurilaisen. Ja eilen illalla hengailin tyttöjen kanssa ja keskusteltiin vaikka mistä, oli niin mahtavaa. Joskus yksinkertaisimmat asiat tekee mut tosi onnelliseksi. Niinkuin tämä viikonloppu. Mitään erikoista ei tapahtunut mutta silti oli ihan parasta.

Kuten oon maininnut aiemmin oon viime aikoina kuunnellut todella loistavia ja inspiroivia podcastejä. Mm Spartan Up podcastit on erittäin inspiroivia. Ja yks juttu mitä siellä mainitaan usein on seuraava quote ”You are the average of your 5 closest friends”. Se on saanut mut miettimään tarkemmin ketkä mun ystävät on ja miten ne vaikuttaa muhun. Ja myös oon tajunnut että mä en oo kauheasti vaivautunut hankkimaan hyviä kavereita. Mulla on tosi läheisiä kavereita muutama joka paikassa missä oon asunut ja ne ihmiset merkitsee mulle tosi paljon. Mutta samalla mä jotenkin juutun aina samoihin piireihin. Joten mä päätin oikeesti yrittää tutustua uusiin ihmisiin ja ennen kaikkea olla kiinnostuneempi toisista. Kaikilta voi oppia jotain mitä ei itse tiedä. Ja kun sen tajuaa on vähän onnistuneempi asenne uusien ihmisten tapaamiseen.

Että sellasta maanantai inspiraatiota tänään. Menkää ja hankkikaa ystäviä jotka inspiroivat teitä ja joilta voitte oppia ja myös sellaisia ihmisiä joiden kaltaisia haluisit itse olla.

Hyvää maanantaita! Viimeinen viikko mun vanhalla treeniohjelmalla. Ensi viikolla alkaa uusi ohjelma ja palaan halusin mun vanhalle rakkaalle punttisalille haha…

   
X

Sara

Jätä kommentti