Mikäs tässä nyt potuttaa

   
Hei kuulkaas mulla on vähän motivaatio hukassa! Eiks oo ihan hullua. Eilen ei tehnyt yhtään mieli treenata kunnolla, BJJ harkkojen jälkeen painonnosto meni ihan päin honkia. Mun kyykyt muuttuu vaan heikommaksi jatkuvasti, nyt pakko skarpata!

Tänään on split jerk, push press, ja rankka wod luvassa. Joten ei muuta kuin treenaamaan kyykkyjä myös. Tänään mennään kovaa. Jos ei löydy motivaatiota niin pakosta sitten haha… Ehkä tämä masentava ilma vaikuttaa. Mut ei sillä väliä. Mä aion tehdä mun työt koska mä oon luvannut sen itselleni. Ja mä aion pitää mun lupaukset. Surkeinta on pettää lupaukset, varsinkin ne lupaukset jotka tekee itselleen. Siinäpä sitä menettää itsekunnioitusta. Joten ei muuta kuin lets menoks ja töihin siitä.

x

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s