Rakkaus on joukki vai miten se oli

   
Huomenta! Ihana aamu. Sain vihdoinkin nukkua niin pitkään kuin halusin. Tää on ollut ihan järkyttävän pitkä viikko. Onneks nyt helpottaa ja elämä palautuu normaaliin tahtiin.

Mun rusketus on lähtenyt kokonaan. On ihan sairaan masentavaa kun muutenkin tuntuu että pari viikkoa täällä Lontoossa loman jälkeen saa mut näyttämään kymmenen vuotta vanhemmalta harakalta. Naama on ihan harmaa ja näytän ihan sairaan väsyneeltä. Ja sitten van tuntuu, ettei täällä jaksa enään asua. Miksi asua täällä kun muualla on parempi fiilis ja terveempikin olo. Mä tarvitsen aurinkoa ja puhdasta ilmaa. Viime syksy tuntui vielä hyvältä asua täällä tiettyjen asioiden tai vaikkapa ihmisten takia mutta nyt asiat ovat muuttuneet. Eikä mulla ole mitään syytä jäädä tänne. Mun parhaat kaverit on muuttamassa myös joten mitä mä tänne jäisin? On täällä muitakin mahtavia ihmisiä mutta mahtavia ihmisiä on joka puolella maailmaa. Ja ennen kaikkea mä haluan myös olla mahtava ihminen. Ja täällä on hieman vaikeampaa olla mahtava ihminen, tai ainakin siltä tuntuu. Mut on tää ollu mahtava kokemus ei siinä mitään. Joten siis nokka kohti uusia seikkailuja. Rahaa säästöön ja se siitä. 

En mä enään jaksa suunnitella mun elämää jonkun ihmisen ympärille. Kun sitä aina vaan pettyy kerta toisensa jälkeen. Mä teen mikä on mun parhaakseni tästä lähtien. Mä en aio tuhlata aikaa odottaessa jotain jätkää tai mitä vaan, Im so over that. Joskus ja jossain asioissa kannattaa olla vähän itsekäs. Mutta useimmiten ei tietenkään tuo päde. Ehkä joku tajuaa mitä mä meinaan kuitenkin haha…

 
Eilisen treeni ei todellakaan mennyt putkeen joten istahdin assault biken päälle ja sprinttasin menemään. Mun vieressä treenaa pari jätkää jotka oli ihan tajuttoman voimakkaita ja tekniikka oli kans ihan nappiin. Siis snatch ja Clean & jerk. Seisoin siinä vaan suu auki ihmetellen että huhhuh. Joku kaunis päivä mäkin osaan noin.

  
Hyvää sunnuntaita! Arvostakaa ihmisiä ympärillänne ja viettäjä aikaa niiden kanssa jotka välittävät teistä ja jotka tekee teidät onnellisiksi.

x

Sara

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s