Vain hyviä päiviä

  
Mä oon niin täynnä inspiraatiota Intia reissun jälkeen. Mä pidän sitä yllä kuuntelemalla inspiroivia podcasteja ja lukemalla. Tällä hetkellä mun lemppareita on ollut Spartan Up podcastit, ne on ihan sika inspiroivia! Oon sanonut aiemminkin että tästä tulee mun paras vuosi tähän asti, ja niin se tulee olemaan. Mulla on niin paljon henkilökohtaista kehittymistä tehtävänä. Tänä vuonna on tavoitteena tulla aina vain paremmaksi tyypiksi. Ja kehittyä urheilijana. Mutta ennen kaikkea ihmisenä.

Eilisen treeni meni ihan loistavasti. Sain vihdoinkin Hang Snatch PB:n aikaiseksi, joten ehkä nyt ollaan taas messissä. 

Tänään on luvassa split jerk, push press, jerk dip, soutua, box jumps ja vähän voimistelu painotteista treeniä. Jospa mun split jerkit sais samalle tasoille kuin ennen Intiaan lähtöä. Sori siis mun täytyis opetella vähän suomenkielistä treenisanastoa. Ei mitään tietoa näistä nimistä.

Ja muuten. Oon miettinyt että olis tosi kiva muuttaa vaikka toiselle puolelle maailmaa yksin. On sellainen fiilis että nyt olis jo aikakin tehdä sellainen temppu. Ehkä mä sit syksyllä heivaan hyvästit Lontoolle. Nyt ei vaan jaksa näitä pakokaasuja ja ikuista harmaata taivasta enään.

  
Joko mulla ei oo hauiksia ollenkaan tai sitten en osaa jännittää niitä kun mua kuvataan.
X

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s